beautyfashiongirls

Beauty, fashion & lifestyle

review pupa multiplay 09

2 Comments

IMG_20130217_0480pupa
pupapupa2

Ik mocht de multiplay 09 van pupa testen, ik was ontzettend benieuwd naar dit potlood want ik vind nooit een fijn oogpotlood. Dus als ik een lijntje onder mijn ogen heb maak ik die meestal met eyeliner, dit vind ik zelf absoluut niet fijn dus toen ik een oogpotlood mocht testen was ik ontzettend benieuwd. Ik zal vast zeggen dat ik echt heel enthousiast erover ben, ik heb nog nooit zo’n fijn potlood gebruikt, hij is zo gemakkelijk aan te brengen door de zachte punt. Toen kwam de test.. fietsen, zou het lijntje goed blijven zitten ? Het bleef zitten, de hele dag en zelfs nu ik thuis ben en achter mijn laptop dit artikel aan het schrijven ben zit het nog steeds perfect. De prijs is 13,50 en over de prijs\kwaliteit verhouding ben ik ook tevreden. Wat mijn enige minpunt is, is dat hij niet waterproof is, dus zo zag ik na een halfuurtje fietsen dat mijn lijntje een beetje was uitgelopen maar dit was snel weer bij te werken. Verder heb ik ook voor jullie een eyelook die ik heb gemaakt met dit potlood, deze is gemaakt met het potlood, eyeliner en mascara. Ik raad jullie aan om het product is te bestellen op de website want ik ben nooit tevreden over een oogpotlood maar deze verbaasde mij oprecht !

eyelook;
artikel pupa

Author: beautyfashiongirls

Twee bloggende meiden met een passie voor beauty en fashion.

2 thoughts on “review pupa multiplay 09

  1. Pingback: Favorieten van maart | beautyfashiongirls

Leave a Reply

