beautyfashiongirls

Beauty, fashion & lifestyle

Review Yves Rocher Lifting Bio

1 Comment

Make-up en verzorgings producten uitproberen doen we natuurlijk allemaal wel, zo probeerde ik de Lifting Bio van Yves Rocher uit. Nadat ik dit product had gekregen en ik me in de verpakking had verdiept las ik op de achterkant dat het een anti-rimpel crème was. Maar vandaag toch een review hierover ondanks dat ik de vraag of dit product goed tegen rimpels werkt niet kan beantwoorden.

Review lifting bio yves rocher

Ik ben altijd heel enthousiast over de producten van Yves Rocher.
Mijn huid is goed bestemd tegen deze producten omdat het plantaardige cosmetica is.
Yves Rocher is een Frans cosmetica bedrijf er werken meer dan 13000 en je vind winkels van hun in 88 landen.
Ook zijn al hun producten proefdiervrij wat ik zelf heel belangrijk vind.

De crème is goed smeerbaar en voelt ook niet vet aan.
Je kan er vanuit gaan dat deze crème geen onrustig effect geeft op je huid omdat het plantaardige cosmetica is.
De geur is echt heerlijk en dit komt denk ik door het Sanddorn effect.
Mijn gezicht voelt zachter en steviger aan en nadat ik deze crème heb aangebracht voelt mij gezicht strakker getrokken.
Of de crème ook tegen rimpels helpt weet ik niet, ik heb het gevoel van wel omdat mijn huid steviger aanvoelt maar honderd procent zekerheid heb ik niet.

Over de prijs\kwaliteit verhouding ben ik zeer tevreden.
Je betaald 30,- voor een groot potje maar met de kortingen van Yves Rocher kun je vaak het product al voor de helft van de prijs kopen.
Ook is het vaak mogelijk om een monstertje aan te vragen om zelf eerst de kwaliteit van de crème te ervaren.
Ik ben in ieder geval enthousiast maar ik ga vanaf nu toch weer mijn oude dagcrème gebruiken omdat een crème tegen rimpels nog niet nodig is.

Klik hier voor de site van Yves Rocher.

Author: beautyfashiongirls

Twee bloggende meiden met een passie voor beauty en fashion.

One thought on “Review Yves Rocher Lifting Bio

  1. Hi, I think your blog may be having browser compatibility issues.
    Whenever I look at your website in Safari, it looks fine however,
    if opening in IE, it has some overlapping issues. I just wanted to give you a
    quick heads up! Apart from that, wonderful website!

Leave a Reply

